miercuri, 9 aprilie 2014

Să ne cunoaștem: Ștefan Khalil, tânărul pasionat de fotbal care visează să devină jurnalist sportiv


Într-adevăr, Ștefan este pasionat de acest sport, care l-a fermecat încă de la vârsta de 9 ani. Totul a început într-o seară când echipa lui de suflet, Steaua București,  avea de disputat un meci împotriva echipei Fcm Bacău. ”Înainte, mai aruncam câte o privire la meciuri atunci când bunicul meu se uita, dar nu eram atras și mă plictiseam repede”, își amintește Ștefan. În acea seară însă, l-au usturat ochii cum nu l-au usturat niciodată, deoarece timp 90 de minute, cu o pauză de 15 minute, nu și-a luat privirea din televizor.



Ștefan este timid, nu reușește să fie de fiecare dată sociabil, însă are și momente bune, în care poate să se facă remarcat cu ceva. Este elev la Colegiul Național Constantin Carabella și obiectivul lui este să ajungă student la Facultatea de Jurnalism, pentru că visează să devină jurnalist sportiv. “Doar așa pot sta aproape de sportul pe care-l iubesc - spune Ștefan. Am și jucat o perioadă, când eram mic, dar am fost nevoit să aleg un drum - să o las mai moale cu școala și să mă țin de fotbal, sau să renunț la fotbal pentru a mă ocupa doar de școală; am ales variata secundă, este mult mai sigură” - e de părere adolescentul de 18 ani.

Unul dintre lucrurile de care se teme foarte mult dacă va deveni jurnalist sportiv, este faptul că nu crede că își va putea ascunde simpatia față de echipa favorită. ”La mine în familie este o tradiție să ții cu Steaua. De la străbunicul meu a început acest obicei și absolut toți după el au fost suporteri înfocați ai acestei echipe” - povestește Ștefan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu