marți, 15 aprilie 2014

Să ne cunoaștem: Gabriela Ganea, adolescenta de 15 ani cu visuri mărețe

Gabriela este o fire dinamică, veselă, cu prieteni buni pe care se poate baza oricând. La început, nu i-a fost ușor să se acomodeze cu oamenii noi, pentru că ea copilărise în Băleni, unde se vorbește o altă limbă, și unde sunt mii și mii de tradiții diferite pe care, spune Gabriela, nu le înțelege și nu le va înțelege niciodată.



„Când eram mică, îmi era teamă să vorbesc cu oamenii, să-mi spun părerea despre lucrurile din jur, despre ce se întâmplă, credeam că dacă așa spune "cineva" așa trebuie să fie; uite că acum m-am schimbat (ceea ce nu credeam că se va întâmpla), am început să spun lucrurilor pe nume, am început să îmi spun părerea oamenilor chiar dacă știu că o să-i deranjeze, am început să fac pași mici și să-mi pun în aplicare visele la care visam de mică, sa fiu independentă!”, spune adolescenta de 15 ani.


În prezent, Gabriela este elevă la Colegiul Economic Ion Ghica, însă visează la cu totul altceva pentru viitor. „Chiar dacă România e țara în care m-am născut și am copilărit, țara în care vreau să locuiesc este Anglia. Știu că va fi greu să ajung acolo, dar sunt o fire optimistă și vreau să cred că voi reuși”, spune ea. „Crede și vei reuși!”, acesta este motto-ul tinerei. 

Dacă vei reuși s-o cucerești într-atât încât să te invite în camera ei, vei observa că spiritul de copil nu i-a dispărut, având zeci de ursuleți de pluș. Ea îți va povesti, de asemenea, că este atrasă de natură, de aer liber. „Prefer să stau undeva unde e liniște, să privesc cerul și să ascult muzică decât undeva unde este agitație. Dar, paradoxal, iubesc să ies cu prietenii, să ne distrăm”, povestește adolescenta.

Are o relație specială cu părinții, discută despre orice cu mama ei, iar tatăl ei îi arată mereu cum trebuie să abordeze lucrurile în viață. Cu toate acestea, Gabriela spune că ar putea trăi departe de ei, știind doar că sunt bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu