marți, 8 aprilie 2014

Să ne cunoaștem: Roxana Cotorogea, o poveste simplă

Eleva cantacuzină care a reușit să impresioneze ochi importanți din domeniul literaturii 


Roxana se ascunde în camera sa de la mansardă, în casa părintească din Râncaciov. În afara programului şcolar şi al cursurilor extrașcolare, adolescenta se izolează alături de cele 3 iubiri ale sale: scrisul, muzica și cărțile. 

"Încă din copilărie am avut o înclinație pentru literatură. Îmi vedeam verişorii mai mari cum scriau și citeau şi voiam şi eu", își amintește Roxana. Nu se consideră o persoană cu o poveste specială, o vede ca pe una banală şi tocmai de aceea susţine că nu și-ar vedea viața transformată într-un subiect de carte. "Sunt simplă, dar îmi place să scriu. Aș scrie tot timpul... chestii banale, orice. În afară de scris, mă găsești uitându-mă la episoadele noi ale serialelor mele favorite - Supernatural şi The Walking Dead" - spune adolescenta de 16 ani.



Roxana are o pasiune pentru ficțiune. În orice domeniu, de la filme și cărți, până la fotografii și artă. "Iubesc să dezvolt în scris un sentiment sau o întâmplare, de obicei ireale, şi, uşor, să le transform în ceva metaforic. Îmi place să mă joc cu cuvintele" - spune ea. Roxana, împreună cu pasiunea sa pentru literatură, pot fi găsite la Colegiul Național Constantin Cantacuzino sau în mansarda ascunsă de lume din Râncaciov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu