luni, 1 decembrie 2014

Denisa Tudorache și Cătălin Gheorghiu, Miss şi Mister Boboc Ienăchiţă Văcărescu

Bianca Vasilaş
(cls a IX-a, C.N. Ienăchiţă Văcărescu)

La sfârşitul săptămânii trecute a avut loc, la Clubul Studenților, mult așteptatul Bal al Bobocilor al Colegiului National Ienăchiță Văcărescu. Peste 500 de elevi, părinți și profesori au urmărit cu atenție spectacolul și au așteptat cu sufletul la gură alegerea câștigătorilor Miss si Mister Boboc.

Cei 16 boboci au dat dovadă de curaj, îndrăzneală si forță prin probele la care au participat pentru a intra în gașca lui Robin Hood (Horațiu Carpiuc, elev în clasa a XI-a), care dorea să câștige inima frumoasei prințese Mary (Andra Oană, elevă în clasa a XI-a). În cadrul acestui ’’Bal ca în poveşti’’, concurenții au avut de parcurs câteva probe prin care să își demonstreze abilitățile: ținuta casual (în care trebuia să se prezinte), proba de cultură generală, sport, dans și, ultima si cea mai amuzantă şi incitantă, proba declarațiilor de dragoste.


’’În primul rând am fost onorată să fiu în juriul balului bobocilor. Cred că a fost un bal reușit, perechile au fost drăguțe, iar câștigătorii s-au făcut într-adevăr remarcați pe toata durata balului. După părerea mea, poate o probă de talent nu ar strica să fie introdusă în viitor. În acest fel, am putea evita situația în care ne-am aflat vineri seara. Ceea ce vreau să spun este că nu pot face diferența între primii doi concurenți pentru câteva secunde în plus obținute la proba sportivă. Suntem totuși la un bal, nu la un maraton sportiv. Important este că toată lumea s-a simțit bine, concurenți, spectatori, profesori și părinți’’, a declarat Antoaneta Tomescu, membru al juriului balului bobocilor de anul acesta.

Înainte de dezvăluirea rezultatelor, publicul a avut parte de o mare surpriză- un concert live care l-a adus în scenă pe fostul concurent de la Vocea României sezonul 3, Daniel Max Dragomir. El a interpretat, alături de trupa sa, numeroase melodii cunoscute ce i-au încântat pe participanți, organizatori si public. 

La final, momentul mult așteptat a sosit, iar cei 16 boboci așteptau ’’marele verdict’’: Denisa Tudorache și Cătălin Gheorghiu au fost fericiții câștigători ai titlurilor de Miss şi Mister Boboc, Ioana Rădulescu și Bogdan Tulai au primit titlurile de Miss si Mister Eleganță, iar Alexandra Marinoiu și Nicolas Cargan au fost desemnați Miss si Mister Popularitate.

’’Am muncit și ne-am străduit destul pentru o prestanță demnă de așteptările juriului și ale publicului, până în momentul premierii. Când am aflat marele rezultat, ne-am bucurat enorm că am reușit să performăm și să ne reprezentăm clasa, IX A, cu demnitate. Tot ce am făcut, am făcut pentru public și am fost foarte fericiți să vedem că efortul nostru a fost apreciat’’, au declarat cei doi câștigători ai Balului.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu