miercuri, 13 august 2014

Să ne cunoaștem: Izabela Matei - în mintea unui visător

De vorbă cu mine însămi


Când am cunoscut-o pe Izabela, prima întrebare pe care i-am adresat-o a fost: „Care este cel mai interesant gând care ți-a trecut vreodată prin minte?” Mi-a răspuns imediat:
-Era o noapte de toamnă. Cred că mereu e toamnă în gândurile mele. Ploua și fulgera puternic, iar eu mă uitam absorbită pe fereastră. Fiind captivă a tabloului dezlănțuit afară, în mintea mea a încolțit următoarea idee: dacă ți-e frică să stai în mijlocul unei furtuni, mai bine dă-mi drumul la mână. Pe mine mă fascinează. Furtunile sunt ca sentimentele. Dacă în iubire ne putem arunca vrăjiți de misterul ei și orbiți de lumina nouă ce ne inundă ochii, eu de ce nu aș sta în mijlocul unei furtuni?! Cred că am mai multe șanse să rămân în viață.

-Interesant, am spus. Cui îi era adresat acest gând?
-Sincer, nu știu. Poate că unuia din alter-ego-urile mele sau unei prietene care suferea o dezamăgire în dragoste; sau poate lumii întregi, nu îmi pot da seama. 

-Care este cuvântul care te descrie cel mai bine?
-Sunt vreo trei, care formează o combinație: visătoare, pozitivă și nesigură.


Izabela este elevă a Colegiului Național „Ienăchiță Văcărescu”, la profilul filologie, bilingv- engleză. Întrebând-o ce îi place să facă, mi-am dat seama că este o fire artistică. Adolescenta de 17 ani pictează, schițează haine, cântă și citește. Cu toate că iubește romanele Agathei Christie, citește cu interes atât autori ca Dan Brown, Simon Toyne sau Stieg Larsson, cât și cunoscuți romancieri clasici. Mi-a spus că despre sine poate să vorbească ușor, dar nu își dorește asta. Subiectele ei favorite de discuție sunt prietenii, misterele lumii și moda.

-Mi-ai spus că îți plac oamenii. De ce?
-Consider că oamenii sunt cea mai complexă creație a lui Dumnezeu. Au rațiune, voință, pot crea între ei legături puternice și pot proiecta vise. Cel mai mult îmi plac oamenii care au curaj să viseze, să analizeze și și-au format o viziune a lor.

De la Izabela am mai aflat că și-ar dori o carieră de designer vestimentar, însă are mai multe opțiuni. În încheierea acestui interviu, vreau să-i urez succes mai departe și „la cât mai multe vise înainte”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu