luni, 16 februarie 2015

Valentine's Day: Cum au petrecut anul acesta tinerii din Dâmbovița

"Iubirea este elixirul vital, izvorul sănătății, al puterii și al energiei pentru fiecare om" (Prentice Mulford)

Georgiana Vlădescu
Bogdan Vintilă

Sfântul Valentin, o sărbătoare americană importată, a devenit pentru adolescenții din ziua de azi un motiv în plus pentru a-și celebreze iubirea. Aceștia au sărbătorit anul acesta Ziua Îndrăgostiților în cele mai deosebite și romantice moduri posibile.

Tinerii care au avut perechea aproape de ei au încercat să facă o zi perfectă pentru aceasta, iar majoritatea chiar au reușit. "Sf. Valentin a fost dintotdeauna o sărbătoare tare buclucașă pentru mine și prietena mea. Niciodată nu ne-am putut hotărî cum și unde să o sărbătorim. Însă anul asta am preluat eu conducerea. În dimineața de sâmbătă, am mers la ea acasă, am trezit-o ușor din somn, iar când ochii ei mi-au zâmbit din spatele genelor i-am spus că este cea mai frumoasă ființă de pe planetă (ceea ce este doar purul adevăr). Mai târziu, ne-am plimbat prin parc bucurându-ne de vremea frumoasă, de soarele strălucitor și de prezența celuilalt. Odată ajunși la locul nostru secret, am dezvăluit un coș de picnic plin cu bunătăți dulci și totuși sănătoase. După masă, am avut ocazia să ne cunoaștem mai bine la antrenamentul de tenis aranjat de mine. Am vrut să îi cunosc și latura competitivă, însă fiind un gentleman desăvârșit, am lăsat-o să câștige.
Seara a venit cu repeziciune dar nu a fost uitată. Pentru asta, am pus la cale o mică excursie caăre cel mai înalt loc al orașului nostru, de unde am privit spre infinitul misterios al universului ce ne înconjoară. Ne-am lăsat îmbrățișați de strălucirea stelelor ce ne spuneau poveștile lor și mângâiați de aerul răcoros al serii care mai domolea din flacăra ce ne ardea în piept."
(Alex și Ioana)

"În fiecare an, Valentine's Day mă prindea nepregătită, dându-i iubitului meu satisfacția de a aranja el totul în cele mai mici detalii. Anul acesta, am vrut să-i pregătesc o surpriză și i-am luat-o înainte. Dimineața l-am așteptat cu un mic dejun special pregătit doar de mine. Uimirea lui m-a făcut să fiu mândră. După-amiază, ne-am plimbat prin oraș, ajungând "accidental" la locul primei noastre întâlniri, un loc, acum, plin de amntiri. Am fost plăcut surprinsă să văd că era frumos aranjat cu petale de trandafiri și panglici roz și roșii. Am petrecut acolo câteva clipe de neuitat. Spre seară, am plecat în club, unde am petrecut până dimineață într-o atmosferă plăcută."
(Isabela și Marius)

Există însă și cupluri ce au fost despărțite de Sf. Valentin de sutele de kilometri aflate între ei. Dragostea ne ajută mereu să trecem peste obstacolele ivite, și așa a făcut și cu majoritatea îndrăgostiților, căci suntem în secolul XXI și mereu există o cale de comunicare. "Anul acesta, pot spune că am avut parte de un Valentine's Day diferit. Eu fiind în Romania și el în Italia, a fost mai greu, dar nu pot spune că a fost urât, deși mi-au lipsit sărutările și îmbrățișările lui. La 12 noaptea, m-a sunat să-mi spună "La mulți ani de Ziua Îndrăgostiților!". M-am trezit dimineața cu un cadou special la ușă - a avut grijă să sosească la timp. Iar toată ziua am vorbit la telefon, pe Skype, WhatsApp, Messenger și alte site-uri de socializare, declarându-mi dragostea sa de fiecare dată când se ivea ocazia. Chiar dacă am vorbit în cea mai mare parte a zilei, i-am simțit un pic lipsa. M-am îmbărbătat cu amintiri."
(Luiza și Nicu)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu