miercuri, 25 februarie 2015

Gânduri la final de Atelier



Toamna aceasta mi-a deschis o portiță spre lumea în care creativitatea și spiritul de echipă se îmbină perfect. Cursul de jurnalism la care m-am înscris a fost cel care pot spune că mi-a deschis orizonturile. Aici, la acest curs, am învățat lucruri care îmi vor fi de folos nu doar în domeniu, ci și în viață, loc unde am întâlnit oameni minunați cu care am şi devenit prietenă.
Bianca Vasilaș 

.................................................

„Te-am simțit și în diminețile cele mai mohorâte că activitatea asta te relaxa și îți reda zâmbetul pe față. Știu că ai avut un sentiment tare plăcut când ți-au fost publicate primele materiale, ai simțit fiori la gândul că oamenii vor citi ce ai scris, ca apoi să primești revista - dovada clară a acestui curs.”
Mălina Popescu 

..................................................

Când încerc să mă gândesc la finalul cursului, nu pot să văd decât un început. Un început pentru mine ca viitor adult și pentru noi ca grup. Motivul pentru care m-am înscris este simplu: încearcă tot până găsești ceva ce îți place. Se pare că, după toate căutările, există o mare șansă să mă opresc aici- la jurnalism. 
Mara Ionicioiu
..................................................

Îmi e tare dificil să mă despart așa de repede de aceast lume minunată a jurnalismului, de unde ai de învățat multe lucruri, care pe viitor îți vor fi de folos.
Bogdan Vintilă

..........................................................

(....) am să îţi povestesc despre Cursul de Jurnalism. Probabil crezi că e un nume de cod pentru un club secret de astronomie sau ceva fizică pe acolo, dar nu, eu chiar am fost la un curs de jurnalism. Şi nu a fost doar conţinutul discuţiilor cel care m-a făcut să mă reîntorc în fiecare joi, ci au fost şi oamenii, care, într-un mod ciudat, mă smulgeau de fiecare dată din rutina mea obişnuită şi mă aruncau într-un spaţiu ciudat unde nu mai conta ce eram, ce făcusem sau ce voi face. 
Mari Beșcucă

....................................................

Aici, alături de colegii mei și îndrumați de Alexandra, am învățat să scriem primul nostru reportaj, să adunăm informațiile cele mai preșioase și să le punem cap la cap până ce știrea este exact cum trebuie, dar mai ales să comunicăm.
Valentin Constantinescu
........................................................

Sunt fericită (mândră) de mine, că am reușit să termin acest curs și m-am descoperit puțin și pe mine, dar în sufletul meu a apărut și tristețea, deoarece nu voi mai urca niciodată la etajul II al Bibliotecii cu aceeași destinație și aceeași voie bună, iar după-amiezile de marți vor fi mai goale.
Georgiana Vlădescu

.........................................................

Am învățat să realizez un interviu, o știre, un reportaj și abia aștept să pot pune în practică tot. Mi-a plăcut că am avut ocazia să merg într-un studio de televiziune, am participat chiar și la o emisiune în direct a postului Columna TV.
Diana Dragomir

.........................................................

De-acum încolo îmi voi peirde din nou timpul cu prietenii sau voi sta de unul singur, dar de data aceasta în mine va exista un parazit pe care oamenii l-au botezat „dor”. Îmi va fi dor de acest curs, de tinerii pe care i-am cunoscut aici, de Alexandra și, CULMEA, de temele pe care le-am primit de-a lungul celor 5 luni. Gândurile mele la final de Atelier se sfârșesc cu începutul nimicului.
Alexandru Vălu

Un comentariu:

  1. I am гeally impressed ԝith ƴour writing skills and аlso wіtɦ the layout οn yor blog.

    Is this a paid theme or ɗid you modify it yourself?

    Either way keep up the excllent quality writing, іt is rare to seee a ցreat
    blog ike tɦis one these daʏs.

    Here is my pagе: fdgdg

    RăspundețiȘtergere