sâmbătă, 9 mai 2015

Povești de suflet: 287 km de iubire

Raluca Popa (cls a XII-a, C.N. Ien. Văcărescu)

Plecarea era la 9:00 a.m. Cu bagajul făcut, de fapt o minigentuţă de voiaj, mă urc în autocarul pe care îl aşteptam cu atâta nerăbdare. Şoferul anunţă plecarea şi privesc cu nostalgie cum îmi las în urmă oraşul natal. Drumul spre omul drag a fost plin de emoţii, şi nu pentru că era prima dată când călătoream singură pe o rută atât de lungă, ci pentru că la capătul călătoriei ştiam cine urma să mă aştepte.
Primii 200 de km au trecut uşor. Admiram fiecare orăşel sau sat prin care treceam. Mă minunam cât de departe te poate duce dragostea. La intrare în Piteşti, o mare de lalele aşezată fix pe spaţiul verde dintr-un sens giratorui. Superbe. Dar parcă nu se comparau cu lanurile de flori gablene ce parcă încălzeau pajiştile verzi. Am aflat mai târziu că erau lanuri de rapiţă. 
Drumul de la Strehaia până la Slatina mi l-am petrecut făcându-mi mii de „filme”: cum va fi, cum o să ajung, cum, cum, cum?? Penultima oprire, la Slatina, a durat 30 de minute şi a fost groaznică. Mi  s-au părut ani, nu                                                                                   câteva minute. Am răsuflat uşurată când am văzut autotcaul                                                                            că se pune din nou în mişcare.
Ultimii kilometri, până la Craiova, la fel de infernali. Dar parcă a meritat, când l-am văzut acolo, aştptându-mă cu un buchet superb de trandafiri. Cât de frumos se transformă 287 de km în 287 km de iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu