marți, 14 ianuarie 2014

Scurt fragment de CV

DESPRE MINE

Am știut din clasa a X-a ce vreau să mă fac atunci când voi fi mare. Am ales să devin jurnalist, fără să visez că-ntr-o bună zi o să apar la televizor și-o să mă vadă o țară-ntreagă, sau că voi vorbi la radio cum făceau pe atunci „idolii” mei de la proaspăt-înființatul Radio Minisat, și nici măcar că voi ajunge să scriu cele mai tari anchete și reportaje pe care le-a văzut vreodată presa dâmbovițeană.

Și-uite-așa, fără niciun fel de așteptare măreață, m-am trezit într-o bună dimineață de toamnă bătând la ușa unui cotidian local și cerându-i domnului Pildner (Jozsef Pildner) să mă lase să scriu. Și m-a lăsat!
După liceu, a venit facultatea. De Jurnalism, evident. Prima promoție de ziariști de la Universitatea din Târgoviște. Timp în care am cochetat cu radioul. Da, am ajuns să lucrez la Radio. Minisat. Alături de „idolii” mei din liceu.

Și-apoi am mai lucrat la vreo două posturi de radio în Ploiești, la Alpha TV în Târgoviște, am fost corespondent la Radio BBC la un moment dat, dar și la două agenții naționale de presă, am cochetat cu jurnalismul on-line și acum m-am întors la origini. La Radio. Minisat.

M-am întrebat tot timpul la ce-o să-mi folosească CV-ul ăsta atât de stufos. Iată că am găsit răspunsul. Am avut de-a face cu toate mijloacele de comunicare în masă, am învățat cam tot ce era de învățat și a venit timpul să dau mai departe.

Ești gata să preiei ștafeta?


UN FRAGMENT DE CV:

→ 2012 - prezent – realizator Matinal, Radio MINISAT Târgovişte

→ 2008 - 2010 – corespondent local al Agenţiei de presă NewsIn

→ 2007 - 2010 – redactor ştiri, responsabil PR RadiOK FM Ploieşti

→ 2006 - 2007 – realizator emisiuni, Radio PRAHOVA

→ 2005 – corespondent local, pe perioada inundaţiilor, BBC România

→ 2006 – editor ştiri www.dambovitanet.ro

→ 2005 - 2006 – redactor pagina de informaţie, RAID Dâmboviţa

→ 2004 - 2005 – reporter- realizator Televiziunea ALPHA Târgovişte

* 2004 – Locul I pentru cel mai bun reportaj TV despre Cupa Presei la Tir, acordat de Comandamentul Naţional al Jandarmeriei; Premiile II şi III au fost câştigate de TVR şi Antena 1 Bucureşti, şi respectiv de OTV.

→ 2003 - 2006 – corespondent local al Agenţiei de Ştiri AMOS NEWS Bucureşti

*În această perioadă, articolele mele au fost publicate în „Cronica Română” şi „Universul pădurii”

→ 2002 - 2004 – reporter- realizator, Radio MINISAT

→1999 – colaborator, cotidianul „Dâmboviţa”

→1997-1998 – colaborator, cotidianul „Realitatea Dâmboviţeană”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu