vineri, 19 iunie 2015

Gânduri la final de Atelier

Două dintre colege sunt studente la Jurnalism şi în ochii lor am citit determinarea unui bun viitor jurnalist. Maria,o blogger-iţă ambiţioasă, mi-a arătat că timiditatea are rolul său, iar Vlad şi ceilalţi doi colegi m-au învăţat să nu mă tem de noi provocări. Totdată, am învăţat de la Alexandra faptul că orice meserie ai avea trebuie să îţi menţii verticabilitatea şi demnitatea. Trebuie să îţi asumi deciziile şi fiecare pas trebuie bine, dar bine gândit. Doar o viaţă avem! Datorită acestui Atelier am descoperit că nu am trac în faţa camerelor de filmat, a prompterului, a cameramanilor. Am descoperit cum să redactez o ştire şi cum să fac un interviu, cum să scriu un articol. M-am descoperit pe mine aşa cum doar visam că voi fi!                                                                            Raluca POPA


În primul rând, aici îți sunt explicate bazele redactării unui text jurnalistic în cel mai simplu mod; pur și simplu vei fi uimit cât de repede vei înțelege totul și dintr-o dată acest domeniu va deveni mult mai interesant decât credeai. După ce înțelegi elementele de bază și ajungi să le pui în aplicare prin redactarea de știri, articole sau interviuri, iar acestea sunt publicate pe blogul Atelierului sau în revista „Corpul M - Atelier jurnalistic”, prin acea ușoară mândrie pe care o simți vei ști că ai reușit.                            Ramona DUMITRU



Cu ajutorul cursului mi-am descoperit o nouă latură a personalității. L-am descoperit pe cel care are mereu ceva de spus, pe cel îndrăzneț care nu se teme de eșec, pe cel ambițios care câteodată exagerează, dar are numai intenții bune, iar pentru asta trebuie să îi mulțumesc Alexandrei. Cred că eforturile ei nu au avut drept scop să ne modeleze pentru o carierăi în jurnalism, ci mai degrabă ca și persoane. Exerciții de vorbit liber pentru cei timizi, scrisori și povești pentru cei care vor să își descopere talentul, jocuri amuzante de dicție pentru a vorbi corect, sporirea atenției la detalii, toate au contribuit la încă o etapă a formării noastre.                                                          Vlad LĂDUNCĂ


Am cunoscut oameni minunați din redacții de televiziune, presă scrisă sau radio, mi-am făcut prieteni noi și, cel mai important, m-am cunoscut pe mine cum nu o mai făcusem. Mi-am exersat latura responsabilă, creativă și organizatorică. Am învățat să mă exprim mai clar, mai bine, să vorbesc cu diferiți oameni și să fiu mai atentă la tot ce se întâmplă în jurul meu. Acest curs m-a făcut să înțeleg cât de grea este această meserie și totuși cât de mult îți poate oferi atunci când există pasiune adevărată pentru ceea ce faci.
                                                               Maria PETREANU




Acest curs este binevenit oricui, deoarece înveți lucruri noi pe care le poți aplica în viitoarea carieră, înveți să lucrezi în echipă, ceea ce nouă ne lipsește cu desăvârșire... Pot să spun cu bucurie că lucrurile bune învățate aici îmi vor rămâne întipărite în minte și sunt convis că le voi folosi la nevoie.
                                                                                                   Cătălin ȚUȚUIANU




...sunt liniștită și totodată fericită, iar toate acestea pentru că am învățat ceva de la Alexandra: dacă ai încredere în tine și muncești din greu pentru ceea ce-ți dorești, este posibil ca viața să-ți ofere o șansă mare. Și, cel mai important: să-ți cunoști sinele și să faci ce-ți place, fiindcă doar așa vei putea fi fericit.
                                                                  Diana NICULESCU




Să fii jurnalist este ceva frumos, care necesită atenție, timp, și o bună comunicare cu oamenii. Atelierul de Jurnalism a fost o ocazie excelentă pentru mine de a acumula o grămadă de informații și de a-mi face prieteni noi.
                                                                                                             Eusebiu BARBU



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu