marți, 24 iunie 2014

Final de capitol - „Premianții” Atelierului de Jurnalism și-au primit astăzi diplomele

Roxana Cotorogea
(C.N. C-tin Cantacuzino)

Cei 13 liceeni care au dus la bun sfârșit provocarea aruncată de Alexandra Damian prin Atelierul de Jurnalism și Comunicare început în luna februarie și-au primit astăzi Diplomele de Participare. Dacă în urmă cu 5 luni aceștia erau sfioși și speriați, acum sunt cu totul pregătiți să facă față următorului capitol din viața lor. „În aceste 5 luni am fost ghidați fără ca măcar să ne dăm seama”, spune Denisa Andrei, o adolescentă care în această vară urmează să dea admitere la Facultatea de Jurnalism. 


Au petrecut 5 luni împreună, învățând unii de la alții, perfecționându-se și scriind la propria poveste. „Cu ajutorul acestui curs mi-am dat seama că vreau cu adevărat să fiu jurnalist. Dar am realizat și că pot mai mult, pot să ajung unde vreau, să vorbesc cu cine vreau, să las timiditatea la o parte”, declară Georgiana Grigore, o tânără de 16 ani, elevă a Liceului I.H. Rădulescu.

Cei 13 străini au construit în timp o familie, în care totul se învață, în care totul are o rezolvare și un răspuns - atâta vreme cât îți dorești și cât încerci. Ei ne demonstrează că pasiunea continuă să țină oamenii uniți. „Porțile le sunt deschise tuturor celor care visează sa aducă ceva nou în viața lor, celor care vor să se redescopere, celor ca și mine, spune și Andreea Dinu, absolventă a clasei a XI-a la Colegiul Național Ion Ghica.

Atelierul de Jurnalism nu își ia mâna atât de ușor de pe umerii cursanților săi, pentru că Școala de vară din cadrul acestuia îi va regrupa pe mulți dintre ei. „Mă bucur nespus că am pus pe roate această idee. Am ajuns să mă regăsesc în fiecare dintre ei și le mulțumesc pentru toate clipele minunate petrecute împreună. Le doresc să fie puternici, să fie cei pe care i-am văzut evoluând în tot acest timp”, declară, emoționată, inițiatoarea Atelierului, Alexandra Damian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu